17 Haziran 2018 Pazar

LR Aloe Vera Diş Macunu

Herkese merhaba,
bugün sizlere bir süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım LR markasına ait Aloe Veralı Diş Macunundan bahsedicem.

LR Aloe Vera Diş Macunu
Benim diş macunundan çok bir beklentim yoktur.
Ferah bir nefes versin, dişlerimi fırçalardan diş minelerimde herhangi bir sızlama yapmasın yeterli.
İçeriğine çoğu zaman dikkat etmem.
(Aslında en önemlisi içeriğine dikkat etmek.)
Bu yüzden LR'nin bu diş macunu benim beklentilerimi karşıladı.
Çok güzel bir nane aroması var.
%43 Aloe Vera Jeli içeriyor.
Florür içermez.

LR Aloe Vera Diş Macunu
2 çeşidi olan bu macunun birde hassas dişler için olanı var.
(Hassas dişler için olanı florür içeriyor.)
Ben bu çeşidini daha çok sevdim.
LR markasının en çok satılan ürünlerinden biri olan bu macuna şans verebilirsiniz.
LR  hakkında detaylı bilgi, sipariş ve üyelik için 
Farilya Team Gümüş Lideri 
Duygu Yaran Hanıma
 ulaşabilirsiniz.










 





2 yorum:

  1. LR'ın bu diş macununu ben de kullanmıştım ve gerçekten sevmiştim. Tekrar almayı düşünüyorum ♥

    YanıtlaSil