1 Şubat 2019 Cuma

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Herkese merhaba,
bugün sizlere Organique markasına ait Eternal Gold Vücut Peelinginden bahsedicem.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Peeling yapmayı çok seviyorum.
Yüzüme düzenli yaptığım gibi, vücuduma da peeling yapıyorum.
Cilt tabakasındaki ölü derilerden kurtulmanın en güzel yanı peeling.
Eskiden kese yapardım.
Fakat kese sonrası cildim çok kızarır ve tahriş olurdu.
Vücut peelingleri ölü tabakayı daha narin,cildi çizmeden ve en önemlisi cildi nemlendirerek temizliyor.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Uzun zamandır bir ürün alırken hemen içeriğine bakıyorum.
İçinde neler var, zararlı kimyasallar bulunuyor mu bunlara dikkat ediyorum.
Organique; Natural Cilt Bakım sektöründe faaliyet gösteren bir Polonya markası.
Ürettikleri ürünlerin içeriklerinde;  
Paraben, Silikon, Etanolamin, PEG, Sülfat, Parafin, Phtalates, Vazaelin, Formaldehit, SLES,
SLS, ALS, Mineral Yağ, Sentetik Boya, Alkol ve hayvansal hiçbir ürün içermiyor.
En güzeli de hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir firma.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Markanın bu ürününü çok sevdim.
İçeriğinde Shea Yağı,Soya Yağı ve Şeker kristalleri bulunuyor.
 Peelingin içeriğindeki şeker kristalleri çok büyük değil, bu sebeble çok çizme yapmadı.
 Markanın en sevdiğim özelliklerinden birisi de ürünlerinin rahatsız etmeyen hoş kokması oluyor.
 Bu ürünün de sizi rahatsız etmeyecek bir kokusu var.
 Banyo sonrası yumuşacık bir cildiniz oluyor.
Bu zamana kadar kullandığın en iyi nemlendirmeyi veren ürün bu oldu.
Haftada bir defa düzenli uyguladığınız da vücudunuzda ki farkı göreceksiniz.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

200 ml olan bu ürünün indirimli fiyatı 107.50 tl


Organique ürünlerini;


sitesinden ücretsiz kargo ve kapıda ödemeli olarak sipariş verebilirsiniz.



Markanın daha önce Dermo Expert Anti Kuperoz kremini kullanmış ve çok memnun kalmıştım.

Yazısını okumak için buradan ulaşabilirsiniz.


3 yorum:

  1. Ürünü not aldım çok merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Organique ürünlerini oldukça başarılı buluyorum . Bu peelinde oldukça başarılıymış. Şans verilmesi gereken bir ürün .

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdiğim ve kullanmaya en üşendiğim ikinci grup ürün vücut peelingi herhalde ama üşenmez ve kullanırsam epey mutlu oluyorum sonuçtan :) Bu peeling de baya güzele benziyor. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil