16 Ağustos 2019 Cuma

MYRA GOLD PIRLANTA KOLYE

Herkese merhaba;
takı takmayı sizde benim gibi sever misiniz?
Biz kadınların vazgeçemeyeceği aksesuarlardan biri de takılar.
Özellikle kolyeler benim vazgeçemediklerimden.
Küçük bir yerde yaşıyor ve altın takı alabileceğiniz yer yok ya da var ama model kısıtlaması var ise harika bir site önerim var size.
MYRA GOLD Altın takı ve pırlanta alışverişinin güvenilir adresi. 
Pırlanta kolyelerde %30 indirim mevcut.
Kolye modelleri de öyle çok geniş ki.
Sizlere fikir olması açısından birkaç pırlanta kolye modeli seçtim.










Hepsi de çok zarif ve benim tam sevdiğim gibi minimal ürünler.
 Sitede sadece altın takı ve pırlanta yok ayrıca marka saatlerinde bulunduğu sitede ürün yelpazesi çok geniş.
Bebekler ve çocuklar için de çok güzel takı modelleri var.
Uygun fiyatlarıyla her bütçe,her zevke ve yaşa uygun model bulmak mümkün.
Eğer hediye seçmekte zorlanan biriyseniz sitenin hediye önerilerine bakarak da seçim yapabilirsiniz.
MYRA GOLD müşteri memnuniyetini herşeyden önce tutuyor ve bu nedenle 15 gün koşulsuz iade seçeneği sunuyor.
Aldığınız ürünlerin 3 yıl bakım garantisi var.
Site de en beğendiğim şey ise tüm aldığınız ürünler ücretsiz sigortalı kargo ile geliyor.
Siparişlerinizi gün içinde 16.00 'a kadar verirseniz kargonuz o gün içinde hemen hazırlanıyor ve size doğru yola çıkıyor.

Site de şu an da çok güzel bir kampanya var tüm ürünler sepette %15 indirimli.
Bu kampanyaya pırlanta ürünler de dahil. Yani %30 indirime ek birde %15 lik indiriminiz oluyor.
Ayrıca siteye üye olursanız 200-499 tl'lik ilk alışverişinize 20 Tl , 500 TL v e üzeri alışverişlerinizde ise 50 TL indirim kazanıyorsunuz.
MYRA GOLD fırsatları bunlarla da bitmiyor. 750 TL ve üzeri alışverişlerinize kolye hediyesi var.

MYRA GOLD internet sitesine 


ulaşabilir. Ve fırsatlardan yararlanabilirsiniz.
Sevgiler...

7 Şubat 2019 Perşembe

Organique Banyo Topu Masculine

Herkese merhaba;
bugün sizlere Organique markasına ait banyo toplarından bahsedicem.

Organique Banyo Topu Masculine

Banyo topları; güzel kokuları ve rengarek görüntüsüyle vücut bakımınızda hem evde hemde profesyonel SPA'larda kullanılabilecek eğlenceli bir ürün.
Banyo topları cildinizi iyice nemlendirir ve yağlandırır.
Pratik kullanımıyla aromaterapik etki sağlar.
Cildinize hoş bir koku verir ve pürüzsüz ipeksi bir cilt sağlar.
Farklı renk ve kokularıyla bir çok çeşidi bulunur.
İki kullanımlık olan bu topların yarısını ılık su ile doldurulmuş küvete ekleyerek erimesi beklenir.
Küvette istediğiniz kadar kalarak, durulanıp havlu yardımıyla hafifçe kurulanır.


Organique Banyo Topu Masculine
Bende ki masculine olanı, temiz bir kokusu var. 
Hem erkek hem de kadın rahatlıkla kullanabilir.

Bizim evde küvet olmadığından dolayı bu ürünü bir türlü deneyemedim.

Organique Banyo Topu Masculine
Ama size şunu söyleyebilirim.
Öyle bir yoğun kokusu var ki, ürünü daha açmadan banyoyu mis gibi kokuttu.
Deneyimledikten sonra bu yazıyı güncelleyeceğim.
Bu tarz değişik ürünleri denemeyi seviyorsanız Organique internet sitesinden hazır bu toplar indirimdeyken sipariş verebilirsiniz.





Organique markasının ait diğer ürün yazılarım için

http://aslolanguzellik.blogspot.com/2019/02/organique-eternal-gold-sekerli-vucut.html

http://aslolanguzellik.blogspot.com/2017/12/organique-dermo-expert-anti-kuperoz.html

1 Şubat 2019 Cuma

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Herkese merhaba,
bugün sizlere Organique markasına ait Eternal Gold Vücut Peelinginden bahsedicem.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Peeling yapmayı çok seviyorum.
Yüzüme düzenli yaptığım gibi, vücuduma da peeling yapıyorum.
Cilt tabakasındaki ölü derilerden kurtulmanın en güzel yanı peeling.
Eskiden kese yapardım.
Fakat kese sonrası cildim çok kızarır ve tahriş olurdu.
Vücut peelingleri ölü tabakayı daha narin,cildi çizmeden ve en önemlisi cildi nemlendirerek temizliyor.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Uzun zamandır bir ürün alırken hemen içeriğine bakıyorum.
İçinde neler var, zararlı kimyasallar bulunuyor mu bunlara dikkat ediyorum.
Organique; Natural Cilt Bakım sektöründe faaliyet gösteren bir Polonya markası.
Ürettikleri ürünlerin içeriklerinde;  
Paraben, Silikon, Etanolamin, PEG, Sülfat, Parafin, Phtalates, Vazaelin, Formaldehit, SLES,
SLS, ALS, Mineral Yağ, Sentetik Boya, Alkol ve hayvansal hiçbir ürün içermiyor.
En güzeli de hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir firma.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

Markanın bu ürününü çok sevdim.
İçeriğinde Shea Yağı,Soya Yağı ve Şeker kristalleri bulunuyor.
 Peelingin içeriğindeki şeker kristalleri çok büyük değil, bu sebeble çok çizme yapmadı.
 Markanın en sevdiğim özelliklerinden birisi de ürünlerinin rahatsız etmeyen hoş kokması oluyor.
 Bu ürünün de sizi rahatsız etmeyecek bir kokusu var.
 Banyo sonrası yumuşacık bir cildiniz oluyor.
Bu zamana kadar kullandığın en iyi nemlendirmeyi veren ürün bu oldu.
Haftada bir defa düzenli uyguladığınız da vücudunuzda ki farkı göreceksiniz.

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi

200 ml olan bu ürünün indirimli fiyatı 107.50 tl


Organique ürünlerini;


sitesinden ücretsiz kargo ve kapıda ödemeli olarak sipariş verebilirsiniz.



Markanın daha önce Dermo Expert Anti Kuperoz kremini kullanmış ve çok memnun kalmıştım.

Yazısını okumak için buradan ulaşabilirsiniz.


8 Aralık 2018 Cumartesi

Suncoat Soyulabilir Oje


Herkese merhaba,
bugün sizlere piyasada ki en masum oje olan Rexus Kozmetik güvencesiyle sadece ECZANELERDE satılan yeni nesil su bazlı SUNCOAT Soyulabilir Ojelerden bahsedicem.

Suncoat Soyulabilir Oje

Suncoat markası 2002 yılında Kanada'nın Ontario kentinde Kimyager olan Yingchun Liu tarafından kuruldu.
Yingchun Liu yedi yaşındaki kızının oje sürme isteğiyle yüzleşince, organik kimya ve polimer kimya tecrübesiyle kızına zararlı kimyasallardan arındırılmış,su bazlı devrimsel nitelikteli doğal Suncoatgirl Ojeleri formüle etti.
Böylece geleneksel ojelerdeki formaldehid,toluen,paraben, asetat, alkol,glikol ve aseton gibi sağlığa zararlı kimyasallardan arındırılmış, su bazlı doğal Suncoatgirl ojeleri kız çocuklarıyla ve annelerde tanıştırmış oldu.

Suncoat Soyulabilir Oje

İçeriğinin temiz olmasından dolayı çocuklarınızda, hamilelerde güvenle kullanılarabilir.

Suncoat Ojelerinin renk skalası oldukça geniş.

Özellikle simli renkleri çok güzel.
Simli ojeleri ve koyu renk ojeleri tırnaklardan çıkarması oldukça zordur.
Fakat Suncoat ojeleriyle ojenizi çıkarmak hem çok eğlenceli hem de çok kolay.
Tırnaklarınızı birkaç dakika ılık suda beklettikten sonra kolayca tek hamlede soyarak çıkarabiliryoruz.
Tırnaklarıza hiçbir zarar vermiyor.



Bu yaz bu ojeleri çok kullandım.
Özellikle Disko Ball isimli siyah simli ojemi çok çok sevdim.

Suncoat Soyulabilir Oje-Disko Ball

Bu ojeler su bazlı olduğundan dolayı diğer ojeler gibi kalıcılığı yüksek değil.
Bir günün sonunda tırnaklarınızın üst kısımlarından kalkmalar olabiliyor.
Onun çaresini de ben şöyle buldum. 
Kalkan kısımlara ojeden sürdüğümde sorun ortadan kalkıyor.

Suncoat Soyulabilir Oje-Disko Ball


Bu ojelerde daha opak renk almak için birkaç kat sürmeniz gerekiyor.
O zaman tam rengini elde edebiliyorsunuz.

Suncoat Soyulabilir Oje

Ojelerin en güzel yanıda eğer koyulaşmaya başlarlarsa su bazlı olduklarından dolayı birkaç damla su ile inceltebilir eski haline döndürebilirsiniz.

Ben bu ojeleri çok sevdim.
Özellikle bu ara organik,temiz içerikli ürünlere takmışken...

Suncoat Ojelere size en yakın ECZANELERDEN ulaşabilirsiniz.


Ya da Rexus Kozmetik instagram sayfasından sipariş verebilir en yakın satış noktasını öğrenebilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler....

13 Eylül 2018 Perşembe

Muscent Boutique Perfume Deneyimim


Herkese merhaba;
bugün sizlere parfüm dünyasına yeni giren bir marka olan Muscent Boutique Perfume'den bahsedicem.

Muscent Boutique Perfume Deneyimim

Yazılarımı takip edenler parfümlere karşı olan ilgimi bilirler.
Herkes gibi ben de dünyaca ünlü pahalı parfümleri denemeyi, farklı kokuları deneyimlemeyi seviyorum.
Fakat bir parfüme de 400-600 tl vermek istemiyorum.
Hal böyle olunca dünyaca ünlü pahalı parfümlerin eşdeğerlerini arıyorum.
İşte Mucsent Boutique Perfume'de bizlere çok uygun fiyatlara dünyaca ünlü parfümlerin eşdeğerlerini aynı kalıcılıkla sunuyor.


Muscent Boutique Perfume bir ECZACI üretimi.
Kullandıkları parfüm özleri İsviçre ve Fransa'dan geliyor.
Normalde EDP parfümlerin içeriğindeki parfüm özü %20- %25 arasında fakat Muscent Boutique Perfume'nin parfüm özü oranları %35 değerinde.
Bu yüzden parfümleri normal EDPlere oranla daha kalıcı.
Parfümlerin içindeki tüm bileşenler sertifikalı.
Parfümlerinde kullandıkları alkol doğal TAHIL ALKOLU.


Yaklaşık 2 haftadır Muscent Boutique Perfume'nin parfümlerini deniyorum.
Başka markalar gibi kesinlikle yağlı bir his ve elbiselerde leke bırakmıyor.
Kokuların kalıcılıkları çok çok iyi.
2 gün geçmesine rağmen elbiselerimden buram buram parfüm kokusu geliyor.

Muscent Boutique Perfume Deneyimim

Bende tam boy (50 ml ) F16 Kodlu Shiseido Zen, çanta boy dediğimiz kalem parfümlerden de Gucci Bloom,Lancome La Nuit Tresor ve Narsico Rodriguez For Her (siyah şişe) var.

F16 Shiseido Zen Çiçeksi- odunsu bir koku olarak geçiyor.

Üst Nota: Gretfurt, Bergamot,Şeftali, Ananas ve Mavi Gül
Orta Nota:Frezya,Gardenya,Kırmızı Elma, Menekşe, Sümbül, Vadi Zambağı, Çin Gülü, Nilüfer Çiçeği
Alt Nota: Paçuli, Sandal Ağacı,Misk,Amber, Tütsü

İlk olarak turunçgil kokuları gelsede zamanla amber ve paçulinin kokusu ile çiçeksi,ağır olmayan, iddalı bir kokuya dönüşüyor.

Orginalinin 50 ml fiyatı 450 tl civarında aynı koku aynı kalıcılıkla Muscent Boutique Perfume de çok daha uygun fiyatlı.

Muscent Boutique Perfume Deneyimim

Çanta boy parfümlerden de ben en çok Gucci Bloomu sevdim.
Bunun tam boyunu en kısa sürede alıcam.
Kardeşim de Lancome La Nuit Tresor'u beğendi.
Kardeşim devamlı orginal parfüm alır daha önce Lancome'n bu parfümünü denemiş hem kokunun hem de kalıcılığın aynı olduğunu söyledi. 


Muscent Boutique Perfume gerçekten çok iyi iş çıkarmış. 
Dünyaca ünlü parfümlerin eşdeğerlerine çok daha uygun fiyata instagram sayfalarından DM yoluyla ulaşabilir ve siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Ürünleri öyle güzel paketliyorlar ki kargonuz sağlam bir şekilde size ulaşıyor.


Ayrıca kişiye özel parfüm koku tasarımı da yapıyorlar.
Detaylı bilgi için Mehmet Vahitgözoğlu'nun instagram sayfasından ulaşabilirsiniz


Firma gerçekten çok ilgili tüm sorularınızı ilgili bir şekilde hızla cevap veriyorlar. Gönül rahatlıyla ve güvenle sipariş verebilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...




10 Temmuz 2018 Salı

LR Aloe Vera Vücut Losyonu

LR Aloe Vera Vücut Losyonu
Herkese merhaba, bugün sizlere LR Aloe Vera Vücut Losyonundan bahsedicem.
%69 oranında Aloe Vera jeli içeren bu ürün her mevsim yaşanan cilt kuruluğuna çok iyi geliyor.
Benim özellikle bacak ve kollarım her zaman pul pul olur ve dökülür.
Bu yüzden nemlendirmeye her zaman ihtiyaç duyuyorum.


LR Aloe Vera Vücut Losyonu

Uzun zamandır duştan hemen sonra bebek yağı kullanıyorum.
Bebek yağının en sevmediğim yanı cilt tarafından emilinceye kadar elbiselerimi giyememem.
Çünkü leke bırakıyor ve o lekeler kolay kolay geçmiyor.
Bu ürün bebek yağlarının verdiği nemlendirmeyi veriyor.
Benim için en büyük artısı cilt tarafından hemen emilmesi.
Kokusu çok güzel hafif ve ferah.
Az bir miktar bile nemlendirme için yeterli oluyor.
İçeriğini merak edenlere :)

LR Aloe Vera Vücut Losyonu
LR ürünleri ile ilgili detaylı bilgi, üyelik ve sipariş için Farilya Team Gümüş Organizasyon Lideri Duygu Yaran Hanıma ulaşabilisiniz.





24 Haziran 2018 Pazar

LR Aloe Vera Krem El Sabunu

LR Aloe Vera Krem El Sabunu
Herkese merhaba,
bugün sizlere LR Aloe Vera Krem El Sabunundan bahsedicem.
%38 oranında Aloe Vera Jeli ve Aynısafa çiçeği içeren bu ürün kimyasal içermemesiyle özellikle çocuklarınızda rahatlıklıkla  kullanabiliceğiniz bir ürün.
Özellikle sedef ve egzama sorunu olanlar rahatlıkla kullanabilir.
Kremsi güzel bir yapısı var.
Temiz ferah bir sahip kokuya sahip.

LR Aloe Vera Krem El Sabunu
Makyaj fırçalarının temizliğinde de kullanılabilecek bu ürünle fırçalarım tertemiz oldu.
250 ml olan bu ürünün katalog fiyatı 27,90 tl.
Ayrıca yedek paketi bulunan ürünün 500 ml 39,90 tl.
LR ürünlerini üyelikle %40 kar marjiyla satın almak için Farilya Team Gümüş Organizasyon Lideri Duygu Yaran Hanıma ulaşabilisiniz.