25 Mart 2020 Çarşamba

AVON FAR AWAY GLAMOUR EDP PARFÜM

AVON FAR AWAY GLAMOUR EDP PARFÜM

Herkese merhaba,
parfüme olan tutkumu instagram da beni takip edenler bilir.
Avonun parfümlerini çok başarılı buluyorum.

AVON FAR AWAY GLAMOUR EDP PARFÜM
Klasikleşmiş kokulardan olan FAR AWAY serisinin en yeni üyesi olan GLAMOUR pembe ve yeşil kapaklı olanından farklı bir kokusu var.
Misk ve vanilya kokularının ağır bastığı bu parfüm bana pembe kapalı olana bana daha hafif geldi.
Hafif koku olmayan Far Away serisi daha çok kış mevsimine daha uygun.
Özel gün ve gecelerde de rahatlıkla kullanılabilcek kalıcılığı bence oldukça iyi bir parfüm.
Şişe tasarımını çok beğendiğim bu bu parfüm 50 ml ve oldukça bereketli.
EDP olan parfümün kalıcılığı oldukça iyi.
Gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.
Misk,Madagaskar ve Vanilya notaları içeren bu parfüm bence oldukça dikkat çekici.
Far Away serisinden daha önce deneyiminiz olduysa bunu mutlaka edinin.
Pişman olmazsınız.

Sipariş Kodu: 16304


8 yorum:

  1. pembe kapaklı olanın kokusunu biliyorum ama diğer ikisini bilmiyorum..Pembe kapaklı olan da çok benim tarzım değildi.Diğerlerine bir bakmak gerek.....

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kokuyor bu seri :)

    YanıtlaSil
  3. vanilya içeren ürünleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. The design of the bottle is attractive.
    Looks like the aroma is also durable

    YanıtlaSil
  5. sevilen kokulardan keyifle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir koku bu ya..
    gayet başarılı bir inceleme olmuş.
    Avon Parfüm
    bu sayfada modelin içindeki notaları kontrol ettim ve gerçekten güzel parfüm

    YanıtlaSil
  7. Vanilya kokusu gerçekten bir harika hergün haşır neşir olduğum için çok seviyorum 🤓 emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş yazılarınızın devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  8. Woww Good like vanilya aromalarını bende severim

    YanıtlaSil