19 Şubat 2013 Salı

Çöpe Gidenler:::# # 4 # #::::

 
 
 
 


1)Nivea Fresh Natural: Bayılıyorum bu roll-on a hem kokusu hem de kuruluğu benden tam puan alıyor.Yenisi kullanılmaya başlandı bile. :)
2)Pantene Aqua Light Saçı Ağırlaştırmayan İki Fazlı Besleyici Sprey: Aldığıma pişman oldum valla,Saçlarım çok çabuk dolaşıyor kolay taramak için almıştım ama hiçbir işe yaramadı.Hayal kırıklığına uğradım açıkçası nedense bu ürünü alırken çok fazla beklentiye girmiştim. :) Hergün sıka sıka bitti bir daha kesinlikle almam.
3)Watsons Gül Özlü Krem Vücut Şampuanı:Watsonun vücut şampuanlarından sadece gül özlü olanı beğendim.Daha önce yeşil çaylı, (yeşil renkli olandı her halde yeşil çaylıdır o yanlış olmasın sonraaa ),şeftalili olanı almıştım,kokuları çok kötüdü.Fakat gül özlü olandan memnun kaldık.Özelliklede eşimin favori ürünü oldu.:)Bir daha alınabilir.... :)
4)Dove  Body Silk Nemlendirici Yüz ve Vücut Kremi:Nemlendirmesi çok kötü hemen ellerim eski haline dönüyor, elime ayaklarıma sürdüm bitti gitti. :)
5)Avon Advance Techniques Tüm Saç Tipleri İçin Kuru Saç Ucu Onarıcı Serum:Avonun severek kullandığım ürünlerinde biriydi fakat artık gönlümü elseve saç saçı kazandı.Avon 30 ml Elseve 100 ml performans olarak elseve daha iyi bence belki ileride tekrar alınabilir.
6)Listerine Coolmint:20 günde bir yenisi alınıyor.Gayet başarılı.
7)Nivea Fresh Natural Sprey:Nivea'nın bütün ürünlerini severek kullanıyorum.Kurulukta çok başarılı,gün boyu temiz temiz kokmak gibisi yok :)

1 yorum:

  1. Her iki deo'yu bende severk kullanıyorum.Fresh natural'dan kaç tane bitirdim bilmiyorum.

    YanıtlaSil