9 Mayıs 2013 Perşembe

::##::Lip Gloss Günlüğü ::## Post 1







  Evet ilk postumuz gelsinnnn, geçenlerde Ankara'ya gidince rossmandan aldığım Rivel de Loop Berlin 06 numarası...Açıkçası bu ruju indirmde olduğu için denemek amaçlı almıştım.Malum Aydında rossman ve gratis yok,bu markanın ürünleriyle ilgili yorumları bir çok blogta okumuştum,iyi beğenen arkadaşlarda vardı beğenmeyenlerde.Bende bu markadan sadece gloss almakla yetindim.Fakat şimdi keşke daha çok rengini alaymışım diye dövünüyorum.Aldığımdan beri devamlı kullandığım glosstur kendileri...
 

Çok tatlı doğal içinde hafif ışıltıları olan,günlük makyajda rahatlıkla kullanılabilecek bir gloss.açıkçası beklediğimden çok çok daha iyi çıktı.Ben 2,95 gibi bir fiyata aldım (yanlış hatırlamıyorsam) Bu fiyata bu kadar iyi performansı olacağını bileydim başka renklerinide alırdım.İşte bu sebeble almadığıma pişman oldum. :((((

Benim için eksi yönleri diğer glossları tek batırmayla sürerken bunu birkaç defa şisenin içinde batırıp batırıp sürüyorum.Çünkü fırçasına ürün az geliyor.Başka da bir şey rahatız etmedi açıkçası bu fiyata beklenenden daha çok iş yapıyor.:))











1 yorum: