22 Ağustos 2014 Cuma

Flormar Lights Of Flowers Precious Lip Gloss Serisi

 
 
Herkese merhaba, yine bir seriyle karşınızdayım.Flormarın online sitesinden almış olduğum diğer bir seride geçen sene çıkardığı lights of flowers serisi, bende bu serinin allığı ve farı vardı.Allığını severek kullanıyorum.Yine indirimden mağazasından oldukça ucuz bir fiyata almıştım.


 
Sitede bu serinin 6 rengi bulunmakta ben 4 renginden aldım.Daha önce mağazasından bir renk almıştım. Etti 5 renk.Bu glossların yapılarını çok beğendim.İçlerinde sim yok :) Kalıcılık için iyi şeyler söyleyemeceğim. Glosslar rujlara göre daha az kalıcı oluyorlar. Ben mağazadan daha önce 3.75 tl gibi fiyata almıştım.Fakat internet sitedinde 5.50 tl.Benin favori rengim lf 42 ile lf 45 oldu.Glossa ihtiyacınız varsa bu serini glosslarını değerlendirin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder