29 Kasım 2016 Salı

LR COLOURS Asetonsuz Oje Çıkarıcı Kutu

Herkese merhaba,bugün sizlere aldığım günden beri devamlı kullandığım ve verdiğim her bir kuruşu hak eden LR markasına ait asetonsuz oje çıkarıcı kutudan bahsedicem. 

LR 31 yıllık bir network firması. Ürün gamı aleovere. Çok güzel ve kaliteli ürünleri var. Mesela parfümleri tene sıkılabilen nadir markalardan biri. IFRA üyesi tek network firması. Nedir bu IFRA derseniz güvenlik standartlarına uygunluğunu ispatlamış üyelerden oluşan bir topluluk içinde birçok pahalı markanın üyelikleri bulunuyor. (Kenzo,Biotherm,Clinique,channel,lancome bunlardan sadece bir kaçı)  LR markasına üye oldum ve merak ettiğim birkaç ürününü aldım. Fiyatları diğer network firmalarına göre biraz pahalı ama inanın ki verdiğiniz her bir kuruşa değiyor. Kullandığım her üründen çok memnun kaldım. Sizlere hepsine tek tek yazıcam. 

LR COLOURS Asetonsuz Oje Çıkarıcı Kutu

Bugün LR markasına ait aseton içermeyen oje çıkarıcı kutudan bahsedicem. Koyu renkli ojeleri çıkarmak benim için kabustur. Kenarlarına bulaşmasın diye altına bir baz sürer öyle kullanır ve çıkarırken biraz daha kolay temizlenir tırnaklarımdan. Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri baz sürmeyip sadece ojemi sürüyorum ve kenarlarında köşelerinde hiç bir kalıntı çıkmadan çok güzel temizliyor. Kutu içinde sünger var parmağını içine sokarak kutuyu döndürmeniz yeterli oluyor.  O kadar pratik ki kullanması bütün tırnaklarınız da ki ojeyi çıkarmak sadece 2-3 dk alıyor.  Aşağıya eklediğim videomda ürünün performansını rahatlıkla görebilirsiniz.


LR COLOURS Asetonsuz Oje Çıkarıcı Kutu

 Ürünün en sevdiğim diğer bir özelliği ise aseton içermediğinden dolayı tırnaklara zarar vermemesi ve içinde bulunan kayısı yağı sayesinde tırnaklarımı yumuşacık yapması. Her gün oje değiştiren birisi olarak tırnaklarım diğer markadaki oje çıkarıcalara göre daha sağlıklı görünüyor. Ürünün diğer bir sevdiğim yanı ise kutu içindeki ürün bittiğinde sadece oje çıkarıcı alarak kutuya ekleyebilir ve kullanmaya devam edebilirsiniz zaten öyle hemen biticek birşey değil. Bana en az 6-7 ay çok rahat gider diye düşünüyorum. Çünkü yakın bir arkadaşım bu ürünü 9 aydır kullanıyormuş hala bitmediğini söyledi. 



Ürün fiyatı 22.90 tl olan bu ürünü üye olarak %40 indirimle alabilirsiniz. Kutu bittiğinde ise 14.90 tl ye oje çıkarıcı alıp ekleyerek kullanıbilirsiniz.

 Üyelik hakkında bilgi almak için mail adresim: aslolanguzellik@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.Ya da aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Sevgiler...

9 yorum:

  1. bende lr kullandığım her ürününden memnunum ... dediğiniz gibi verdiğimiz parayı hak ediyor. oje sürmediğim için bu ürünü kullanmadım ama paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna LR hayata değer katar demiyorlar. :) Kullandığım ne varsa hepsini çok beğendim özelliklede yağsız fondetenini. :) Sevgiler

      Sil
  2. Ben 5 ay boyunca kullandım bu asteonu (2 günde bir oje değiştiriyorum) ve yeni bitirdim! Koyu renk ojeleri de sildiğim halde hiç tırnaklarımı boyamadı, sonuna kadar kullandım :) Güle güle kullan sen de, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu aralar devamlı koyu renk ojelerde kullandım. Oldukça bereketli bir ürüne benziyor. Hele ki kokusuna bayıldım :)

      Sil
  3. LR ürünlerini çok merak ediyorum hic olumsuz yorum okumadım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım kesinlikle kullanmalısın :) Özellikle renkli kozmetik ürünleri çok çok iyi :)

      Sil
  4. Bunu ben de deneyecegim bir firsatta

    YanıtlaSil