4 Nisan 2017 Salı

Bingo Soft Hipnoz Konsantre Yumuşatıcı

Bingo Soft Hipnoz Konsantre Yumuşatıcı

Herkese merhaba bugün sizlere bingonun ünlü parfümörlerin imzasını taşıyan hipnoz isimli yumuşatıcısından bahsedicem.
 Yazılarımı düzenli takip edenler bilir havlularda ve nevresimler de yumuşatıcı kullanmayı çok seviyorum.
Market indirimleri takip etmeyi çok seven biri olarak bingonun bu çeşidini de indirimde görüp denemek istedim.
Ürünü ambalajından kokladığımda ilk başta sevmemiştim.
Fakat çamaşırlar yıkandıktan sonra bu çeşidini çok sevdim.
Kokusu oldukça kalıcı ve bu zamana kadar kullandığım yumuşatıcılar arasında sevdiğim ve denk geldikçe alacağım bir ürün oldu.
Değişik kokuları seviyorsunuz bu seriye göz atın derim. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

3 yorum:

  1. Kokusu bana kalıcı gelmedi :(

    YanıtlaSil
  2. Yumusatici kesinlikle onemliymis, onceden hic onemsemiyordum ama guzel kokuyorsa ve gercekten yumusaklik veriyorsa sonuna kadar kullandigina degiyor. Makina yumusaticiyi almamissa, yarim kalmis yikanmamis gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
  3. gerçekten hipnoz ediyor mu :))

    YanıtlaSil