4 Haziran 2017 Pazar

Yaşam Dükkanı Miss W Mat Ruj-136

Herkese merhaba,
 bugün sizlere Yaşam Dükkanından gelmiş olan Miss W markasına ait 136 numaralı kahve tonlu rujundan bahsedicem.

Yaşam Dükkanı Miss W Mat Ruj-136

Kahve ve nude tonlu rujları günlük makyajım da çok kullanıyorum.
Bu ruj da günlük makyaja çok yakışan bir renk.
Sürümü yumuşacık, kolayca uygulanıyor.
Kalıcılığı orta düzeyde.
Nemlendirmesi çok güzel dudağı kurutmuyor.

Yaşam Dükkanı Miss W Mat Ruj-136

Fransız markası olan bu ürünlerin tamanı Cosmebio, ECOCERT ve Qualite France organik sertifikalarına sahip.

Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar ve hayvanlar üzerinde test edilmiş ham maddeler kullanmıyorlar.
Ürünlerin hepsi Fransa ve İtalya da üretiliyor.
Organik içeriklerinin yanında parafin, mineral yağlar, silikon, sentetik yağlar, talk, sentetik parfüm, boyalar,koruyucular ve paraben bulunmuyor. 
Hassas ciltlere sahip olanların gönül rahatlığıyla kullanabileceği ürünler hepsi.
Ayrıca ürünler gözeneklerin tıkanmasına sebep olmayarak cildinizin nefes almasını sağlıyor.  
Ürün ambalajları %100 geri dönüştürülebilir ambalajlardan oluşuyor bu sayede çevre üzerinde minimum etkiye sebep oluyor.

Yaşam Dükkanı Miss W Mat Ruj-136

Temiz içerikli ürün tercih ediyorsanız Yaşam Dükkanının internet sayfasına mutlaka bakın çok güzel ürünleri var.




15 yorum:

  1. Bu renkten fazlasıyla var ama diğer renklere bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi ne güzelmiş bu markanın ürünlerini sıkça görüyorum ama deneme fırsatım olmadı.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor renk bayıldım zaten bu tonları çok severim😊 netten alışveriş yapmıyorum pek ama bir bakacağım siteye tesekkurler☺

    YanıtlaSil
  4. Bu renk rujları esmer bayanlara çok yakıştırıyorum. Güle güle kullan canım 😘

    YanıtlaSil
  5. Ambalajı çok tatlı, rengi de. Güle güle sürün :)

    YanıtlaSil
  6. bu markanın daha önce allığını kullanmıştım ve çok memnun almıştım. Rujun rengide harika her mevsim kullanılır.

    YanıtlaSil
  7. kahverengi tonlarını çok severim makyajda, bu ruj da çok güzel, özellikle de kapak kısmındaki desene bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Rengini çok beğendim ayrıca içeriği çok iyiymiş :) Mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  9. Bu renk bana pek yakışmıyor ama sana çok da yakışmış canım. Güle güle kullan . Ambalajı çok şirin 😍

    YanıtlaSil
  10. Whatsaptaki listeye göre takibe almadıklarımı takibe alıyorum.Tabi ki sizi de takibe aldım :) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  11. ruj cok hos gorunuyor. ama markayi duymamistim daha once !

    YanıtlaSil
  12. çok güzel renk ve size de çok yakışmış

    YanıtlaSil