10 Eylül 2017 Pazar

ZARA CARAMELOS ARTESANOS EN BARSELONA EDP

ZARA CARAMELOS ARTESANOS EN BARSELONA EDP

Herkese merhaba,
bugün sizlere Zara nın Caramelos Artesanos En Barselona EDP den bahsedicem.
Zara'nın parfümlerini çok seviyorum.
Fakat kalıcılıkları EDP olmasına rağmen çok az.
Gün içinde sık sık tazelemek gerekiyor.
Bu parfümün kokusu bu zamana kadar kullandığım parfümleri içerisinden çok farklı.
Çok değişik güzel bir kokusu var.
İlk olarak sıktığınızda burnunuza karamel kokusu geliyor.
Daha sonradan şekerli bir misk bir koku oluyor.
Zara mağazalarına giderseniz mutlaka bu parfümü koklayın.
100 ml olan bu parfümün fiyatı 49.90 tl.
Bittikçe alacağım bir koku.
Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

ZARA CARAMELOS ARTESANOS EN BARSELONA EDP

3 yorum:

  1. Zara parfümler için ben de aynısını düşünüyorum; kalıcı değil ama kokuları çok çok güzel! Bunu mutlaka koklayacağım gittimde; kış için sevebilirim gibi geldi. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Mümkünse Zara'nın bütün parfümleri benim olsun 😄😄

    YanıtlaSil
  3. yaa oldukça merak ettim koklayasım geldi şuan :)

    YanıtlaSil