7 Şubat 2019 Perşembe

Organique Banyo Topu Masculine

Herkese merhaba;
bugün sizlere Organique markasına ait banyo toplarından bahsedicem.

Organique Banyo Topu Masculine

Banyo topları; güzel kokuları ve rengarek görüntüsüyle vücut bakımınızda hem evde hemde profesyonel SPA'larda kullanılabilecek eğlenceli bir ürün.
Banyo topları cildinizi iyice nemlendirir ve yağlandırır.
Pratik kullanımıyla aromaterapik etki sağlar.
Cildinize hoş bir koku verir ve pürüzsüz ipeksi bir cilt sağlar.
Farklı renk ve kokularıyla bir çok çeşidi bulunur.
İki kullanımlık olan bu topların yarısını ılık su ile doldurulmuş küvete ekleyerek erimesi beklenir.
Küvette istediğiniz kadar kalarak, durulanıp havlu yardımıyla hafifçe kurulanır.


Organique Banyo Topu Masculine
Bende ki masculine olanı, temiz bir kokusu var. 
Hem erkek hem de kadın rahatlıkla kullanabilir.

Bizim evde küvet olmadığından dolayı bu ürünü bir türlü deneyemedim.

Organique Banyo Topu Masculine
Ama size şunu söyleyebilirim.
Öyle bir yoğun kokusu var ki, ürünü daha açmadan banyoyu mis gibi kokuttu.
Deneyimledikten sonra bu yazıyı güncelleyeceğim.
Bu tarz değişik ürünleri denemeyi seviyorsanız Organique internet sitesinden hazır bu toplar indirimdeyken sipariş verebilirsiniz.





Organique markasının ait diğer ürün yazılarım için

http://aslolanguzellik.blogspot.com/2019/02/organique-eternal-gold-sekerli-vucut.html

http://aslolanguzellik.blogspot.com/2017/12/organique-dermo-expert-anti-kuperoz.html

3 yorum:

  1. İlk kez duydum hemen not aldım

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim sizi izlemeye aldım yeni kitleler ile tanışmak güzeldir sizi de bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok merak ediyorum bunu ama bizde de küvet yok malesef :(
    Leğen le mi denesem napsaamm:))

    YanıtlaSil