4 Nisan 2012 Çarşamba

Ruj Günlüğüm ::::# # 9 # #::::

     FLORMAR TRUE COLOR 16    
     Merhaba arkadaşlar uzun zamandır internetim yoktu.Hele şükür geldi de hemen açtım bilgisayarımı okadar çok yazım var ki sizlerle paylaşmak istediğim.Hiç lafı uzatmadan hemen başlıyorum yazmaya.... :))
   
     Geçen sene bu zamanlar beni istemeye gelmişlerdi. :)) Çok çabuk geçmiş zaman.Eee tabii iş isteme falan olunca birde evde hep büyükler olacak dedim sade hanım hanımcık olayım.Baktım rujlarımın hepsi yaa kırmızılı yaa koyu pembeli flormar mağazasındaki çalışan bayandan hafif ışıltılı çok dikkat çekmeyecek pembemsi bir ruj istedim.Ve bana 16 numaralı ruju verdi.Dıştan bakıldığında biraz koyu gibi,fakat dudakta inanılmaz güzel ve doğal duruyor.Severek kullandım ve azıcık kaldı.Fakat yenisi geçenlerde buldum.Hemen yedekledim....:))














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder