3 Ağustos 2013 Cumartesi

Kozmetik Diyeti :::##::::Project Pan :::##:::1




Şuradaki   yazımda kozmetik diyetini girdiğimizden bahsetmiştim.Ve ilk olarak kendime 15 ürünlük Project pan hazırladım,daha sonra stok yaptığım ürünlerimi bir yerde topladım.Bir sonraki postumda stoğumu sizlerle paylaşıcam ve sizden de stoğunuzu göstermenizi isteyeceğim.Neyse gelelim benim Project pan ürünlerime.


Ürünlerin çoğu yenisini aldıktan sonra bir kenara atıp unuttuğum ürünler ,çoğunun içinde çok az kalmış ilk olarak bunları tüketmeyi düşünüyorum.Sizde bizimle kozmetik diyetine girmek isterseniz Alice'in bloguna buradan  uğramayı unutmayın.

5 yorum:

  1. Hen yazı, hem de destek için çok teşekkür ederim. Umarım elimizdekiler biter, yepyeni şeylere yer açılır :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım, en kısa sürede bitirmen umuduyla, başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. iyi bitirmeler :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil