3 Ağustos 2013 Cumartesi

Kozmetik Diyetine Giriyoruz Destekçilerimizi Arıyoruz::::##:::

 
 
Kozmetik Almaya Bir Süre STOP
 
 
 
 


(Yukarıdaki fotoğraf alıntıdır.)

Herkese merhaba ,öncelikle hepinizin kadir gecesi mübarek olsun. Bin aydan daha hayırlı olan bu gecede tüm dualarımız kabul olur inşallah. Geçenlerde Alice Makyaj Diyarında bloğunda kozmetik diyeti başlattığını ve yanına arkadaş aradığını gördüm. Uzun zamandır kozmetik ürünleri almamayı düşünüyorum ama bir türlü engel olamıyorum kendime. :(  Bazen evde aynısından olduğunu unuttup aynı ojeden aynı rujdan aldığım oluyor, kimisini stok yapıp kullanana kadar tarihi geçip attığım oluyor.Bu sebeple Alice'in yanında olmaya karar verdim en azından elimdekiler bitsin ( gerçi an az 2 yıl yetecek kozmetik ürünü almışım ama ),kullanılmayanlar kullanılsın,yenilerine yerler açılsın diye düşünüyorum.Alice kozmetik diyeti zamanını 3 ay olarak belirlemiş 1 ağustosta başlayıp 1 kasımda bitiyoruz.Bu süre içinde paramızı biriktirerek 3 ayın sonunda ihtiyaçlarımızı alıcaz.Sizde bize katılamk isterseniz Alice'in bloğuna tıklayın derim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder