1 Ekim 2013 Salı

NYC Gloss Stick ( Kalem Ruj )

           Herkese merhabaaaa :) bu aralar bloğumla çok fazla ilgilenemedim.Malum okullar açıldı.Dershane öğretmeni olduğum için bizim işler yoğunlaştı. :) Bir de bu sene ders sayımda fazla olunca baya bir ihmal ettim sizleri.Bu ihmali telafi etmeye çalışıcam. :)) Kozmetik diyetimde olduğumu biliyorsunuz, fakat ben geçen haftasonu bu diyeti dayanamayıp bozdummm :((( Moralim bozuktu kafamı dağıtmak için eşim dershane çıkışı Denizli'ye götürdü.Biliyorsunuz Aydın'da gratis yok.Bende gratisi görünce dayanamayıp essencein yeni çıkardığı matte glosslarından aldım.Bunun yanında ihtiyaç olduğu için pamuk falan aldım.Kendimden ve kozmetik diyetine beraber girdiğim arkadaşlarımdan kendimi tutamadığım için özür diliyorum. :(((





     Bugün sizlere kardeşimin Ankara'dan gelirken getirdiği hediye paketinden çıkan NYC'nin kalem rujundan bahsedicem.




             Evet testeri olmadığı için kardeş dıştan rengine bakarak almış.3 rengi varmış nude tonda bir ren ,bordo ve bana almış olduğu dıştan bakınca oldukça cart duran pembe renk. Açmadan önce aaaa bunu süremem çok cartmış dedim fakat kesinlikle gördüğünüz rengi vermiyor.Bence ürünün en önemli eksi yönü bu. Yani alacak arkadaşlar sakın gördüğünüz renge aldanmayın.Renk vermiyor,sürünce dudaklarda hafif bir parlaklık oluyor.Diğer renklerini kullanan arkadaşlar varsa bu postun altına ürün ile ilgili yorumlarını yazarlarsa sevinirim.





          Tüm bu olumsuzluklara rağmen bu ürün benim 2 haftadır en çok kullandığım ürün oldu. :)) Hafif renklerdirmesinden dolayı yaptığım tüm makyajlarda uyumlu oldu. :)) Kardeşe bu ürün için teşekkür ediyorum. Bu arasa ürünün fiyatı 9.90 tl imiş. :)) SEvgiler.....









2 yorum:

  1. Sheer yapıda olması iyi olmamış.Aynı markanın mat rujları varsa onlara bir göz atayım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. renk çok güzel :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil