23 Aralık 2013 Pazartesi

Avondan Güllü Dudak Balmı

         Havaların soğumasıyla beraber rujdan daha çok dudak balmları kullanıyorum. Kimi dudak balmı çok güzel iken kiminede verdiğim paraya üzülüyorum.Bende size fikir vermek amacıyla elimdeki dudak balmlarının postunu yazmaya karar verdim.




     Bu aralar çantamdan ayırmadığım bir ürün varki inanılmaz memnun kaldım.Avonun çıkarmış olduğu balmlardan güllü olanını geçen ayki panaromadan almıştım.Başta tereddüt ettim alırken acaba iyi midir diye, iyikide almışımm :)

 
     Ürünün nemlendirmesi oldukça iyi,dudağa sürüldüğünde hafif parlak bir görünüm veriyor,kokusu ise mükemmel bu soğuk günlerde benim favori ürünüm oldu kendisi. :)

 
 
      Yalnız ürünün eksi tarafına gelirsek; Ürünümüzün boyutu oldukça küçük,eğerki tırnaklarınız uzunsa ürünü kullanmanız oldukça zor,parmaklarınızdan ziyade ürünü tırnaklarınızla almış olursunuz.

  
     Avonun K1 katoloğunda bu ürünü bulabirsiniz ürünün katolog fiyatı 9,90 tl ayrıca bir adet alana ikicisi 1 tl ben deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder