25 Aralık 2013 Çarşamba

Dalin Floral Bebek Kolanyası




     Hamilelikle beraber mide bulantılarımdan dolayı parfüm kullanamaz oldum.Bende böyle olunca bebek kolonyaları kullanmaya başladım.


      Watsonsta vücut spreylerinin indirime girmesiyle dalinin çıkarmış olduğu sprey şeklindeki bebek kolanyasından aldım.Bu kolonyalar oldukça başarılı bir kere kokuları çok güzel seçim yaparken oldukça zorlandım.Pembe renkli floral olanını aldım.


     Benimkisi hafif çiçek kokuyor. Bu kolonyayı kullanmaya başladığımdan beri arkadaşarım çok güzel kokuyorsun adı ne parfümüm diye sormaya başladılar. :) Bebek kolonyası olduğunu söyleyince çoğu şaşırdı.Kokusu çok kalıcı değil gün içinde 3-4 kez tazelemek gerekiyor.Ürünün boyutu 115 ml. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum, o gün başka şeyler de almıştım.Bilen varsa postun altına yorum bırakırsa sevinirim. :)

1 yorum:

  1. Bundan minik kuzenim de kullaniyor . Kokusunu ilk duydugumda nazin parfumu ne kadar guzel kokuyor demistim. O gun bugundur alacagom alacagim bir turlu alamadim :)

    YanıtlaSil