5 Nisan 2014 Cumartesi

Çöpe Gidenler ::::##::::8:::::##::::

 
Uzun zamandır bitenler yazısı yazmamış olduğumu farkettim.Biten çantamda dolup taşınca hemen yazısı gelsin dedim. :) Bakalım neler bitirmişim. :))
 
 
1)Arko Nem Böğürtlenli El Kremi:Arkonun el kremlerini severek kullanıyorum.Kokusunu çok beğendim,nemlendirmesi de oldukça iyi tekrar tekrar alırım.
 
2)Vaseline Tırnak Güçlendirici El Kremi:Yazısını burada yazmıştım.Bir daha alacağımı sanmıyorum.
 
3)L'rouge Çay Ağacı Yağı Kremi:Bu kremi uzun bir süre önce öğrencimin annesinden satın almıştım.Sivilcelere iyi geldiğini,yaraları iyileştirdiğini vaad ediyordu.Bir işe yaradı mı yaramadı içinde az kalmıştı.Çöpe gitti.
 
4)Bebak Acı Badem Sütü:Makyaj temizleyicisi olarak kullandım.Güzel bir ürün elimdekiler bitince tekrar alıcam.
 
5)Pura Nature Yüz Temizleme Jeli:Lila kutudan çıkmıştı. Çoğu kişinin yüzünde kurutma sorunu yaratmış fakat bana çok iyi geldi.Normalde hassas bir cildim var.Beğenerek kulluandım elimdeki ürünler bitince büyük boyunu alıcam.
 
6)Naturel Badem Yağı:A101'den almıştım.Saçlarıma haftada bir uyguladım.Fiyat olarak oldukça iyi uzun zamanda gidiyor.Yenisi alındı bile. :)
 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder