4 Ekim 2016 Salı

Konuk Yazar,Elossoles,Eylül AtıBitenler Yazısıyla Sizlerle :)


Herkese merhaba,instagramın hayatımıza girmesiyle berarber çoğu blogger bloglarına neredeyse uğramaz oldu.Blogları aktif hale getirmek ve yeni açılan bloglar varki gerçekten çok güzel paylaşımları oluyor onları da keşfetmek amaçlı bir etkinlik düzenlemeye karar verdim.Ara ara safyamda konuk yazar ağırlayacağım.Konuk yazar olmak isterseniz bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.


Bugün bloğumda elossoles  bloğunun yazarı Elif konuğum oldu.Kendisine tekrardan çok teşekkür ederim.Buyurun o zaman yazısını okumaya. :)


Herkese merhaba,ben elossoles bloğunun yazarı Elif,

Aslolan güzellik sayfasının çok çok tatlı, kibar, güzeller güzeli biricik annesi Ayşenur Hanım, bir sabah Instagram'dan mesaj attığı zaman çok çok mutlu etmişti beni.Kendi bloğunda benim bir yazımı paylaşarak daha bebek olan bloğumu tanıtmak ve bana destek olmak istediğini yazmıştı. Ama ne yazık ki araya bayramın girmesi sonrasında da kişisel sorunlar yüzünden yazıyı hazırlamak bugüne kısmet oldu.

Aslında blog yazmak, ürünleri yorumlamak, sürekli güncel olmak hep gözümü korkutmuştu. Geçen yıl Temmuz ayında kendime doğum günü hediyesi vermek istedim ve Instagram'dan elossoles.blog kullanıcı adıyla Instabloggerlık yapmaya başladım.  Kozmetik, makyaj, moda zaten ilgimi çeken şeylerdi ve kendimi bu yönde daha da geliştirmek istedim.Bu yılda Ağustos ayında yine yine çok korktuğum bir işi yaparak blog açtım ve çok severek, mutlu olarak yazılar yazmaya başladım. Yine dediğim gibi bu mutluluğuma Ayşenur Hanım bir kat daha mutluluk kattı. Kendisine, ilgisi ve sabrı için çok çok teşekkür ederim. 
İyi ki korkumu yenmişim ve böyle güzel insanlarla tanışma yolunu kendime açmışım :)

Sizlere eylül ayında bitirdiğim ürünlerin yorumlarını yapıcam.





- Farmasi Dr. C.Tuna Mineralli Yüz Spreyi :

Bu üründen o kadar çok memnundum ki ilk kez biten bir ürüne üzüldüm :(
Yazın benim için tam bir kurtarıcı ürün oldu. 
Sıcak bastığında, terlediğimde, kızardığımda bu ürünü kullandım ve sonuç misss :D
Ferahlatma özelliğinin yanı sıra cildimi güzel bir şekilde nemlendirdi ve hoş bir aydınlık kattı.
Sadece yaz ayları için değil kış aylarında da nemlendirme özelliği için kullanılabilir !
Tekrar alınacaklar listesine girdi bile.


- Uni Care Eye Disc :

Yaz favorilerimde bu üründen uzun uzun bahsettiğim için burada pek ayrıntıya girmiyorum.
Kısacası makyajımı temizlemeye yetmesi ve iki ürünü bir arada barındırması yönüyle çok kullanışlı bulduğum bir ürün.


- Vaselline Aloe Fresh Nemlendirici :

Kokusundan - nemlendirmesine - yağlı bir his bırakmamasına 
kadar çok sevdiğim bir krem oldu.
İçerisinde aloe ve salatalık özleri bulunuyor.
Su bazlı olduğunda vücut tarafından hemen emiliyor.
İndirimde görürsem tekrar alırım.


- Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleme Burun Bandı :

Bu ürünü bilmiyorum kullanıp da memnun kalmayan birisi var mı ?
Benim en sevdiğim burun bandı oldu kendileri.
İçerisinde 6 adet bant bulunuyor ve fiyatı da 5 TL
İlk kullandığım zaman hiç beğenmemiştim ama bir kere daha şans verdim ve çok sevdim.
Bilmiyorum belki de ilk kullandığımda beceremedim ama sonrada ustası oldum :D
Bu ürün tabi ki sadece geçici olarak sonuç veriyor, siyah noktaları azaltma ya da gözenekleri küçültme gibi vaadi bulunmuyor.
Bu ürünü kullandıktan hemen sonra bolca burun çevresine gözenek küçültücü tonik uyguluyorum
ve tertemiz bir sonuç elde ediyorum.


 - Avon Incandessence Roll-on :

Terlemeyi önlüyor, buram buram parfüm kokuyor ve kokusu uçmuyor. Tek dez avantajı hemen kurumaması ❗️ 
Aslında oda normal çünkü içinde pudra yok. Kıyafetlerimde asla iz bırakmıyor ve gün boyu parfümümün kalıcı olmasını sağlıyor.


- Listerine Ağız Bakım Suyu :

Diş fırçasının ulaşamadığı yerlerdeki yemek kalıntılarını güzel bir şekilde temizliyor 
ve
size ferah bir nefes sağlıyor.
Ancak diş doktorlarının söylediğine göre ağız içerisindeki zararlı bakterileri yok ettiği gibi
faydalı bakterileri de yok ediyormuş.
Bu bilgiyi duyduktan sonra bu ürünü zorla bitirdim ve artık bu tür ürünleri kullanmam kararı aldım.
Bay bay Listerine :)
Bay bay arkadaşlar :)


Elifin bloğuna buradan ulaşıp destek verebilirsiniz. http://elossoles.blogspot.com.tr/

3 yorum:

  1. Listerine ile ilgili bu kısmı bilmiyordum; öğrendiğim iyi oldu... teşekkürler bilgi için; yenileri güle güle kullanın! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok faydalı bir paylaşım olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar canım :) blogunu çok begendim ve takibe aldım senide kendi bloguma geri takibe beklerim :) blogum: havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil