24 Ekim 2016 Pazartesi

Yves Rocher Sensitive Vegetal Yatıştırıcı Göz Kremi

Herkese merhaba, bugün sizlere yves rocher markasına ait hassas ciltlere uygun yatıştırıcı göz kreminden bahsedicem.


Miniklerimi çok fazla kullanan biriyim, durum böyle olunca göz çevremde kırışıkların oluşması kaçılmaz oluyor. Hele de göz çevremi nemlendirmez ve kuru kalırsa o zaman bu kırışıklıklar daha çok belli oluyor. 25 yaşından sonra cilt bakımına daha fazla özen gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bende son iki yıldır ürünlerimi daha fazla düzenli kullanmaya çalışıyorum. ( Bu arada 30 lu yaşlara 1 kaldı :) )

Yves Rocher Sensitive Vegetal Yatıştırıcı Göz Kremi

Yves rocher markasının ürünlerinin çoğuınu severek kullanıyorum. Hassas ciltler için olan sensitive vegetal serisinden geçen hafta bloggerlar paylaşıyor sitesinde ultra yatıştırıcı ve nemlendirici konsante kremini yazmıştım. Okumak buradan ulaşabilirsiniz. 

Ben bu seriyi çok severek kullanıyorum. Göz kremini de çok sevdim. Benim için göz kreminde en önem verdiğim şey sürdükten sonra gözlerimi yakmamasıdır. Bu krem de böyle bir şeyle kesinlikle yaşamadım. Zaten göz kremlerini sürerken dikkatli olmak gerekir. Göz içine gelmeyecek şekilde göz çevresine minik minik üründen koyarak parmaklarımız yardımıyla pıt pıt pıt hareketi yaparak sürmeliyiz. Yüzümüzde en hassas olan yerimiz göz çevremizdir. Kremi sürmeye başladıktan bir süre sonra göz çevremde de hafif bir ışıldama parlama oldu. Göz altlarım da herhangi bir yağ torbası oluşmadı. Nemlendirmesi çok güzel. Cilt tarafından çabuk emiliyor. 
Yves Rocher Sensitive Vegetal Yatıştırıcı Göz Kremi

Kremin vaadlerinden biri göz altı şişliklerini gidermesi, bende herhangi bir şişlik olmadığı için bununla ilgili bir etki göremedim. Bu serinin en çok sevdiğim yanı ise içeriğinde paraben, renklendirici ve parfüm içermemesi. 15 ml olan bu ürünün indirimsiz fiyatı 46,90 tl. İndirim dönemlerinde daha uygun fiyata bu ürüne sahip olabilirsiniz. Siz göz çevreniz için neler kullanıyorsunuz. Yoruma yazarsanız sevinirim. Sevgiler...

13 yorum:

  1. Ben LR Zeitgard Diamonds göz çevresi kremi ile Thalia Tsubaki Göz çevresi kremini kullanıyorum. İkisini de seviyorum ama LR gerçekten çok başarılı çıktı. Benim göz çevrem epey kuru olduğu için aradığım ilk özellik iyi nem verip, nemini gün boyunca da koruması. Ama aynı zamanda da hassa solan gözlerim için bu kremi bir denemek isterim; mağazada testerı varsa isteyeceğim :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar LR ile ilgili çok iyi yorumlar duyuyorum. Mutlaka isteyin testerlarından beğeniceğinizi düşünüyorum. Sevgiler.. :)

      Sil
  2. bende ürün arayışındayım, kuruluktan dolayı... paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  3. Ben hydra vegetal serisinin göz çevresi kremini kullandım. Onun da nem vermesi güzeldi. Bu seriye hiç bakmamıştım, şu ara Sebamed kullanıyorum, yedeğimde de dior var. Elimdekiler bitince, bu ürün de aklımda olsun. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. göz kremi arayışındayken güzel bir bilgi oldu benim için teşekkürler, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  5. Bu serinin kavanozda bulunan kremini kullanıyorum, düzenli bir kullanımda etkisini sevdim. Belirli bir son kullanma tarihini de kavnozun altında belirtmişler bu da güzel bir detay. Pompalı şişedeki kremine ve bu göz kremine de bir göz atacağım. Güle güle kullan.
    Sevgiler.
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok son kullanım tarihlerinin yazmasını seviyorum. Çoğu markanın yazmadığı için indirimlerde yakın tarihli ürünleri satabiliyorlar. Teşekkür ederim. Sevgiler..

      Sil
  6. Şuan elimde bundan var ve ilk yves rocher deneyimimdi. 19 yaşındayım ve makyaj yapınca oluşan kuruluk görüntüsünden dolayı hafif bir krem istediğimi söylediğimde iki ürün gösterdiler. İlk göz altı kremim olduğu için bunu seçtim ve pişman oldum. Zaten minik yağ bezelerim vardı ve bu daha fazla olmalarına neden oldu. Bu arada ne kadar bu üründen memnun olmasam da paylaşımınız için teşekkürler. (

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedigun guzel nemlendirici varsa onerir misin

      Sil
  7. Denediğin guzel nemlendirici goz kremi varsa önerir misin

    YanıtlaSil