4 Kasım 2017 Cumartesi

Gabrini Kozmetik Matte Lipgloss 06

Herkese merhaba,
 bugün sizlere geçtiğimiz haftalarda Gabrini Kozmetik tarafından gönderilen Matte Lipgloss serisinden 06 numaralı mat rujundan bahsedicem.

Gabrini Kozmetik Matte Lipgloss 06
Nude ve kahve tonlar yaz kış her zaman favorim.
Metalik rujlar hayatımıza ne kadar girdiyse de ben hala matlardan yanayım.


Gabrini Kozmetik Matte Lipgloss 06
Oldukça sıvı yapılı bir ruj.
Sürerken dikkatli olmak gerekiyor.
Fazlalığını aldırdığınız zaman sürümü kolaylaşıyor.
Kısa sürede kuruyor ve dudaklarınızla bütünleşiyor.
Mat rujların çoğunda olduğu gibi dudağı kurutuyor fakat sürmeden önce nemlendirici sürerseniz daha güzel bir görüntü elde edebilirsiniz.
Kalıcılığı çok iyi.
Gün boyu tazelemeden kalabiliyor.

Gabrini Kozmetik Matte Lipgloss 06

Geniş bir renk skalası olan bu seriyi ben çok sevdim.
Fiyatları da diğer markalara göre çok uygun.
En son 9.5 tl ye almıştım.
Küçük kozmetikçilerde markanın diğer ürünlerine ulaşabilirsiniz.

9 yorum:

  1. Merhaba canım rengi ve duruşu gerçekten çokgüzel ve çok yakışmış. Mutlaka ben de bakacağım. Sayfanı severek takibe aldım. Bende sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi bir sevdiğim tonlarda, sana da çok yakışmış, fiyatı da harika :)

    YanıtlaSil
  3. Rengine bayıldım, düzcede satılan bir yer bulursam mutlaka alacağım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bulursun gerçekten çok başarılı bir seri :)

      Sil
  4. Rengi ve fiyatı çok uygun

    YanıtlaSil
  5. rengi çok hoşmuş,iyi günlere kullanın....

    YanıtlaSil
  6. Biraz dudaklarımı kurutsa da, rengini ve duruşunu ben de sevdim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Renk çok güzel ama sadece Gabrini kozmetik ile ilgili tek sıkıntı her yerde bulunmaması :(

    YanıtlaSil