27 Kasım 2017 Pazartesi

The Humple Co Natural Diş Macunu

The Humple Co Natural Diş Macunu
Herkese merhaba,
 bugün sizlere geçtiğimiz haftalar da Ayışığı Organik sitesinden yapmış olduğum alışverişimde ki organik ağız bakım ürünlerinden  The Humple Co Natural Diş Macunundan bahsedicem.
Sağlığımız açısından bir süredir organik içerikli ürünleri araştırıyorum.
Özellikle hayvanlar üzerinde test yapılmaması ve temiz içerikli ürünler olmasına çok dikkat ediyorum.
Bu ürün vegan ve natrue sertifikalı.
Ağız bakımının ihmal edilmesi çok ciddi sağlık problemlerine sebeb olabilir.
Özellikle ağız bakımı ürünlerimin organik olması benim için çok önemli.
Çünkü dişlerimizi fırçalarken ne kadar dikkat edilse de yutulabilir.
Diş ve etlerimize içeriği kimyasal olan ürünler zarar verebilir.

The Humple Co Natural Diş Macunu

Bu macunu ilk defa denedim.
Naneli olan bu ürün dişlerimi fırçaladıktan sonra ferah bir nefes sağlıyor.
Hassas diş etlerime çok iyi geldi.
Ürünü çok beğendim bundan böyle bittikçe alacağım bir ürün oldu.
Ürün 75 ml ve fiyatı 22.5 tl.
. Ayrıca Humple markası her bir ürün satımında ihtiyacı olan afrikalı bir çocuğa ağız bakımında bir ürün hediye etmekte.
Bence bu temiz içeriğe göre fiyatı oldukça iyi.



1 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüş gerçekten. Yardım etmesi de ayrı bir güzellik olmuş. Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil