17 Aralık 2017 Pazar

Patırtı.com Alışverim


Herkese merhaba, bugün sizlere internet üzerinden yapmış olduğum ve çok memnun kaldığım Patırtı.com'dan alışverişimden bahsedicem.

Patırtı.com Alışverim
Küçük bir ilçede yaşadığımdan ve her zaman merkeze gidemediğim dolayı uzun zamandır ihtiyaçlarımı hep internet üzerindeki sitelerden yapıyorum.


İnternet alışverişimde en dikkat ettiğim şey uygun fiyat, müşteri hizmetlerinin ilgisi, kolay değişim, iade seçeneği, güzel paketlenme, hızlı  kargolama ve kapıda ödeme imkanı sunması.
Patırtı.com sizlere bu imkanların hepsini fazlasıyla sunuyorlar.
Ücretsiz kargo ile ürünlerin hem değişimini hem de iadesini rahatlıkla yapabiliyorusunuz

.
Sitede her zevke uygun hem kadın hem de erkek ürün çeşitleri fazlasıyla mevcut.
Özellikle de biz kadınlar için abiyeden tutun da tesettür giyime, aksesuar, ayakkabı olmak üzere çok çeşitte ürünleri var.
Ayrıca büyük bedenleri düşünmüşler fazla çeşit ve çok şık ürünleri mevcut.
Patırtı.com Alışverim
Ben alışverişim de hem yaz hem de kışın giyebilmem için uzun kot ceket ve boyunluk seçtim.
Kot ceketleri yazın beyaz tshirtlarla giymeyi çok seviyorum.

Patırtı.com Alışverim

Kot ceketin boyu 82 cm.
Tesettür giyime de uygun bir uygun.
Etek uçlarındaki püsküller çok modern bir hava katmış.
Kalıbı tam.
İnce değil kalın bir kottan üretilmiş.
Fiyatı da bu kaliteye göre çok iyi 89.90 tl.
Ceketi incelemek isterseniz diye linkini aşağıya bırakıyorum.


Patırtı.com Alışverim
Kışın atkı takmaktansa boyunluk takmayı daha çok seviyorum.
Boyunlukları daha spor buluyorum.
Hem kot ceketimle hem de siyah kabanlarımla kombinlemek için kiremit renkli bir boyunluk seçtim.
Fiyatı da çok uygun 9,90 tl.


Patırtı.com Alışverim
Alışverişimin içinden bir de hediye olarak küpe seti çıktı. 
Çok beğendim.
 
Sitede çok güzel abiye elbiseler de var.
Bu reyondan birkaç elbiseyi gözüme kestirdim bile.


2018 Yılbaşına özel çok güzel bir kategori oluşturmuşlar hem erkek hem de kadın için mutlaka bu kategoriyi de inceleyin.


Ben bu alışverişimden çok memnun kaldım.
 Güzel paketlenmesi, görselde ki ürünlerle aynı ürün gelmesi ve müsteri hizmetlerinin her türlü sorunuza nazikçe cevap vermesiyle her zaman alışveriş yapacağım bir site.







5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın. Bu da aklımızda bulunsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
  3. Daha önce pek karşılaşmamıştım bu site ile. Dolayısıyla alışveriş yapmadım o yüzden ne kadar güvenli bilemiyorum. Söz konusu internet olunca insanların ilk aklına gelen güvenlik sorunu oluyor. Fakat senin deneyimlerini okuyunca içim rahatladı biraz. Aklımda bulunduracağım belki bir sonraki alışverişimi bu site üzerinden yapabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba http://www.alacatistili.com/ ve http://www.giftmoda.com/ bu iki siteden alışveriş yapan varmı acaba ?

    YanıtlaSil