7 Ocak 2018 Pazar

Vernel Max Taze Gül-Çamaşır Yumuşatıcı

Herkese merhaba, 
bugün sizlere Vernel markasına ait taze gül isimli çamaşır yumuşatıcısından bahsedicem.

Vernel Max Taze Gül-Çamaşır Yumuşatıcı
Havlularımı, nevresimlerimi ve kazaklarımı yıkarken mutlaka çamaşır yumuşatıcısı kullanıyorum.
Vermiş olduğu yumuşaklığı ve kokuyu çok seviyorum.
Vernel Max yumuşatıcıları çok seviyorum.
Farklı çeşitlerini denemeyi çok seviyorum.
Taze gülün kokusunu çok sevdim.
Çamaşırlarımı asarken mis gibi koku verdi.
8 hafta yoğun ferahlık ve kalıcılık desede bu kadar uzun süre kokusu çamaşırlarımda kalmadı.
Özellikle havlulara verdiği yumuşaklığı sevdim.

Vernel Max Taze Gül-Çamaşır Yumuşatıcı

Konsatre olan bu ürün 30 yıkama desene bende daha az gidiyor.
Sanırım biraz fazla koyuyorum.
Evin temel ihtiyaçlarından biri olan çamaşır yumuşatıcıları benim vazgeçilmezlerim arasında.
Tekrar alacağım bir ürün.
Siz çamaşırlarınızda yumuşatıcı kullanıyorsanız neler tercih ediyorsunuz?




9 yorum:

  1. bunu ben de severek kullanmıştım :D

    YanıtlaSil
  2. heey bak bi ama son yazımaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Cok severim mis gibi kokar 😊

    YanıtlaSil
  4. benim de sevdiğim yumuşatıcılar arasında, gül kokusunu çok seviyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  5. bende sadece nevresim takımları ve havlularda kullanıyorum yumuşatıcı,
    Vernel "Yabani orkide" kokusunu seviyorum bende....

    YanıtlaSil
  6. Açıkçası yumuşatıcı kullanımını oldukça azalttım hatta yok ettim desem sağlık açısından...

    YanıtlaSil
  7. heeey blogunu hatırladıııın oleeeey :)

    YanıtlaSil
  8. Beautiful post dear! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil