9 Şubat 2018 Cuma

U Green Clean Organik Bulaşık Deterjanı (Portakal Yağlı) 500ml

Herkese merhaba, 
bugün sizlere bir süredir deneyimlediğim Ayışığı Organik alışverişimde ki seçimim olan U Green Clean Organik Portakal Yağlı Bulaşık Deterjanından bahsedicem.
Uzun bir süredir elde yıkama bulaşık deterjanımın bitkisel,organik içerikli,kimyasal içermemesine dikkat ediyorum.

U Green Clean Organik Bulaşık Deterjanı (Portakal Yağlı) 500ml

Bitkisel bulaşık deterjanı tercih etmemin en büyük sebebi de oğlumun biberonu ve mama tabaklarını yıkamak içindi.
Ayrıca kimyasal içerikli ürünler ellerimde bir süre sonra egzama yapmaya başladı.
Bu yüzden özellikle elde yıkama bulaşık deterjanı alırken içeriğine dikkat ediyorum.

U Green Clean markasını ilk kez denedim.
İlk kez denemem rağmen çok sevdim.

U Green Clean Organik Bulaşık Deterjanı (Portakal Yağlı) 500ml

SLES, KLOR, GDO, PARABEN, SENTETİK PARFÜM ve FOSFAT GİBİ KİMYASALLAR İÇERMEMEKTEDİR.

İçeriğindeki tüm hammaddeler doğada parçalanır.

Yağlardan ve kirlerden arındırırken kolayca da durulanıyor. 
Aynı zamanda bebek biberon, emzik, mama kabı gibi bebek malzemelerinin temizliğinde de güvenle kullanabilirsiniz.
Ben oğlumun bütün eşyalarında gönül rahatlığıyla kullanıyorum.
,
Hem hassas cildinizi korurken hem de zararlı kimyasal maddeler içermediğinden bulaşıklarınıza ve çevreye zarar vermez.
Egzama gibi problemi olanlar rahatlıkla kullanabilir.

Organik portakal yağı ile temizlenmiş bulaşıklarınızda bitkisel içerikli olduğundan zararlı kimyasal kalıntısı bırakmaz.
Kokusu da çok güzel.

ECO Garantie Organik Sertifikalı
Vegan (Hayvansal hammade içermez)

U Green Clean Organik Bulaşık Deterjanı 500 ml Ayışığı Organikte 9.90 tl'ye alabilirsiniz.






1 yorum: