13 Şubat 2018 Salı

Badem Unu

Herkese merhaba, 
bugün sizlere Ayışığı Organik sitesinden almış olduğum Wefood markasına ait Badem Unundan bahsedicem.
Badem Ununu bir süredir merak ediyordum.
Evde kendim yapmaya çalıştım fakat beni çok zorladı.
Tek tek kabuklarını soyup o şekilde un haline gelirmeye çalıştım.
Bu da zamanımı çok fazla aldı.
Badem Unu


Ülkemizin topraklarında yetişen Bademlerden üretilen Wefood Badem Unu içeriğine hiçbir kimyasal ve koruyucu eklenmeden paketlenmiştir.
Badem unu özellikle vücudunuzda antioksidan görevi gören, yağda eriyebilir bir bileşik olan E vitamini bakımından zengindir.
Magnezyum, badem ununda bol miktarda bulunan başka bir besindir.
Wefood Badem Unu GLUTEN İÇERMEZ.
Gluten alerjisi olanlar çölyak hastaları da dahil kullanabilirler.
Tüm tariflerinizde kullanılan beyaz un yerine olabilecek en lezzetli alternatiftir.
 Besin maddeleri açısından zengin düşük karbonhidratlı un arıyorsanız, badem unu mükemmel bir seçimdir.
 Bol lifli yapısı sayesinde sindirim sistemi üzerinde olumlu etkileri olup tok tutucu özeliğe sahiptir. Ayrıca badem alkali bir besin olup alkali beslenmek isteyen kişiler için de uygundur.

Ben badem unuyla kek ve kurabiye denedim.
Badem Unu
İçine sadece badem unu koyduğumdan buğday unuyla yapılmış olan hamur işlerinden daha düşük kaloride ve daha sağlıklı oldu.
Özellikle yaptığım kurabiye o kadar güzel oldu ki sizlere de mutlaka tarifini vereceğim.
Glutensiz besleniyorsanız mutlaka badem ununu kullanın içiniz rahat bir şekilde lezzetli hamur işleri yapabilirsiniz.
Badem ununa, Ayışığı Organik sayfasından uygun fiyata ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. aaa ne güzel ben ilk defa gördüm tanıdım :)

    YanıtlaSil
  2. Ay ne guzel mis bende en kisa surede alacagim ve tarifinide bekliyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda nohut unu ve badem ununu çok duyar oldum.Gluten içermemeleri oldukça dikkatimi çekiyor ve en kısa zamanda bende denemek istiyorum.
    https://beyazbegonvil.blogspot.com

    YanıtlaSil