9 Eylül 2016 Cuma

Bim'den Mercy Bella EPD

Geçen hafta bimde dolaşırken parfümleri dikkatimi çekti.Birkaç testeri vardı.Elime sıktım ve eve geldiğimde elimi yıkamama rağmen gitmediğini farkettim.Ertesi gün sırf bu parfümden almak için tekrar gittim.




Acayip kalıcı bir koku çoğu markaya taş çıkarır. :) Hele ki şişesi bu fiyata rağmen baya afilli. :) Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 8,45 tl idi. 50 ml olan bu ürün bence bir kış kokusu. Hafif pudramsı,şekerimsi bir kokusu var.Ben biraz 212 sexy ye benzettim.Bir çeşidi daha vardı bir daha ki sefere ondan da alıcam.Yolunu düşerse mutlaka testerini bir deneyin derim.Hatta erkek için olanlarından da vardı. Onların kokuları da baya güzeldi. :)




İçeriğini merak eden olur diye fotografını koydum. :) Sevgiler.. 



12 yorum:

  1. Hiç görmemiştim, gittiğimde bende bi koklayayım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. şişesi çok şekermiş yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu fiyata baya iyi bir şişe yapmışlar :)

      Sil
  3. Ben de erkekler için olan mavisinden almıştım. Gayet hoş ve kalıcı bir parfüm dediğiniz gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende birini koklamıştım.Unisex gibi bir koku gelmişti. :)

      Sil
  4. ben de kullanıyorum bu kokuyu. gerçekten çok kalıcı hatta herkes soruyor parfümün ne çok güzel kokuyor diye :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bende dün aldım bu parfümü çok ama çok kalıci. Beğendim ;)

    YanıtlaSil
  7. Ben bunları denemedim ama bahseetgnz diğer kokusunu aldım harika arkdasimda hoşuma gitti ve harika Amor diğeri onuda denersenz eminim sevecksnz

    YanıtlaSil
  8. Erkeklerin mavi olanları var kırmızı ve turuncu olanları mercy dener misiniz?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba erkekler için mercy kırmızı ve turuncu olanı dener misiniz_

    YanıtlaSil