8 Eylül 2016 Perşembe

Otacı Bitki Özlü Isırgan Şampuanı

Otacının göndermiş olduğu tester yorumlarından bugün bitkisel özlü seriden ısırgan şampuanını yazıcam.


Bu şampuan diğerlerine oranda köpürmesi daha az oldu şaçımda. Kokusu yine çok güzel.Ferah, temiz bir kokusu var.Normal ve yağlı saçlar için bu şampuan saça hacim ve parlaklık kazandıracağını vaad ediyor.Bu şampuan da da diğer bitki özlü seriden 10 bitkideki gibi hacim ve dolgunluğu fark ettim.Yanlız papatya özlü şampuanda saçımı kremsiz açmama rağmen bunda şaçlarım biraz sertleşti,tararken baya zorlandım ve sıvı saç kremi kullanmak zorunda kaldım.Ben en çok 10 bitkiyi şimdiye kadar kullandıklarım içinde beğendim.Sanırım yakın zamanda tam boyunu alıcam. :) Sevgiler..


7 yorum:

  1. Bizim burada tester vermezler genelde kendileri kullanır:) o yüzden bahtsızım bu konuda denemeden koca şişeyi almakta gelmiyor elimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru söylüyorsun firmaların bu konuda çalışma düzenlemesi gerekiyor. Otaciyi bu konuda çok takdir ettim. Her ürünün testerini yapmışlar.:)

      Sil
  2. Bitki özlü şampuanlar saçı sertleştiriyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sertleştiriyorsa hiç denemek istemiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saçlarımı zor açınca çok sinir oluyorum.

      Sil