6 Eylül 2016 Salı

Oriflame Giordani Gold Kaş Maskarası

Bu aralar kaş maskarası arayışına girdim.Geçenlerde essence markasının kaç maskarasını aldım fakat rengini açık almışım istediğim sonucu alamadım. Böyle olunca oriflamemın agustos kataloğunda giordani gold markasına ait kaş maskarasını gördüm. Giordani gold markası oriflamemin delux  serisi gibi düsünebilirsiniz. Rimeli olsun rujları olsun bir pahalı markalara taş çıkarır ürünleri var.


Kaş maskarasının sarı ve kahve olmak üzere 2 tonu vardı. Ben kahverengi tonunu seçtim.
İlk olarak ürünün olumlu yanlarından bahsedicem.Öncelikle kaşların arasındaki boşlukları doldurmasına bayıldım.Bu yönüyle çok başarılı.Aşagıdaki fotodan da bu özelliğini görebilirsiniz.Sol tarafta ürünün uygulanmış hali sağ tarafta ise uygulanmamış hali var.



 Öyle wax gibi yapışıp kalmadı.Rahatsız edici bir sabitleme vermedi.Sürdükten sonra yüzümle kaşımla oynasamda herhangi bir bozulma olmadı.Ben bu ürünü çok sevdim lakin bir özelliği var ki bence bu ürünün en büyük dezavantajı olmuş.Fırçası bildiğimiz maskara fırçası kocaman bu yüzden uygulama yaparken çok dikkatli olmanız gerekiyor.Çünkü sürerken dışarıya taşırma olasılığı çok yüksek.Ürünün benim için tek olumsuz yanı bu oldu.Bunun dışında çok beğendim.


Aşağıdaki fotoyu ürünün rengini daha iyi görmeniz için gün ışığında çektim.


Son foto da ürünün her iki kaşa makyajla uygulanmış halidir.


 Oriflame kataloglarında ürünü bulabilirsiniz.Sevgiler.

4 yorum:

  1. Sonuç gerçekten güzelmis güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) evet sonucu çok güzel tek kötü yanı dikkatli sürmek lazım :)

      Sil
  2. Merhabalar Aslolan Güzellik.Blogunuzu iade-i ziyarete geldim.Bu yazı dikkatimi çekti hemen.Ben de seyrek kaşlardan yana dertliyim. Dediğiniz gibi maskara fırçası şeklinde olması yüzünden biraz tereddütte kaldım.Ama sonuçları uygulamalı olarak göstermeniz sayesinde aklımın bir köşesine yazdım bu ürünü.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet fırçası biraz küçük olsaymış belki de pisayadaki en iyi kaş maskaralarının biri olabilirdi :) sevgiler

      Sil