17 Şubat 2017 Cuma

Ace Ultra Köpük Çamaşır Suyu

Ace Ultra Köpük Çamaşır Suyu
Herkese merhaba, 
bugün sizlere ACE markasına ait köpük formdaki çamaşır suyundan bahsedicem.
Özellikle mutfak ve tuvalet temizliğinde çamaşır suyunu her zaman kullanıyorum. 
Bu çamaşır suyunu A101 den oldukça uygun fiyata almıştım. 
Daha önce kullandığım ürünlerden biraz farklı olarak köpük tarzdaki bu ürünü çok sevdim. 
Uygulaması çok kolay ve köpük tarzda olmasına rağmen çok bereketli çıktı ve uzun zaman kullandım. 
ACE yılların markası son dönemlerdeki çıkardığı ürünlerle benim gönlümü kazandı.
Tek kötü yanı eğer üzerinize gelirse elbiselerinizin rengini çok kolay açıyor. Bu yüzden dikkatli kullanmak lazım. 
Siz evinizde çamaşır suyu tercih ediyorsanız aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere. Sevgiler...

1 yorum:

  1. Çok güzel bir ürün ama ürünü kullanırken öksürüklere boğuluyorum

    YanıtlaSil