28 Şubat 2017 Salı

Harem's Sarımsak Özlü Şampuan

Harem's  Sarımsak Özlü Şampuan
 Herkese merhaba, 
bugün size Harem's markasına ait sarımsak özlü şampuandan bahsedicem.
Yaklaşık 3 ay önce firmadan çok güzel bir paket aldım.
 Bu şampuanda o paketin içinden çıktı.
 Bu markayı ilk defa duyanlar için size firmadan bahsetmek istiyorum.
 Harot kozmetik 2008 yılında Antalya da kurulmuş bir firma.
 Birçok sertifika ve belgeli  doğal  ürünleri bizlere sunuyorlar.
 Firmanın birçok ürünü var.
Saç bakımından tutun, cilt bakımı, sabun masaj ürünleri gibi.
Ürünlere eczanelerden ulaşabilirsiniz.

Harem's  Sarımsak Özlü Şampuan
Gelelim bu ürün ile ilgili yorumlarıma bu şampuan saçın dökülmesine karşı. 
Peki bu vaadini yerine getiriyor mu.
 Benim saçlarımda tamamen dökülmeyi durdurduğunu söyleyemem ama dökülmeyi azalttığını söyleyebilirim. 
Sarımsaklı şampuan olmasına rağmen kokusu çok güzel ve ferah.
 Bu şampuanın en sevdiğim özelliği içeriğinde paraben silikon ve tuz gibi kimyasallar içermemesi. 
Aşağıya içeriğini koydum. 
Gelelim benim saçlarımda ki yaptığı değişikliğe  boyalı saçım olmasına rağmen saç kremi kullanmadığım halde kolayca taradım. 
Saçlarıma bir dolgunluk ve parlaklık verdi.
En sevdiğim yanıda saçlarımdaki yağlanmayı geciktirdi.
 Bu şampuanı eşim de kullandı ve çok sevdi. 
Tekrar alacağım bir ürün oldu.

Harem's  Sarımsak Özlü Şampuan
 Firmaya bu güzel ürün için tekrar çok teşekkür ederim. 
Firmanın internet sitesine buradan ulaşabilir sertifikalarını ve ürünlerini inceleyebilirisiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

13 yorum:

  1. Bu markayı duymuştum.
    Bende saç dökülmelerine karşı oldukça muzdaribim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen geçirdi diyemem bir miktar azaltma oldu. Denk gelirseniz deneyebilirsiniz. :)

      Sil
  2. Sarımsaklı şampuanlardan kokar mı diye hep çekiniyorum. Bu şampuanın güzel kokması harikaymış😊 Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim açıkçası :) Ama kokusu süper sarımsakla alakası yok :) Teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  3. harika içerik ama o sülfat yokmu sülfat bir çıksa o içeriğin içinden işte muhteşem olucaktı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada ki çoğu ürüne göre evet temiz ama dediğiniz çok doğru keşke sülfat olmasaymış süper olurdu. :)

      Sil
  4. Sarımsağın saça çok faydalı olduğunu duymuştum.Bu nedenle iş yarayabilir tabikide 😃 bu arada merabalar 😃

    YanıtlaSil
  5. Merhaba iade-i ziyarete geldim :) Bu ürünler gerçekten çok faydalı oluyor. Blogspot adresimden bu yana sizi takipteyim benim bloguma abone olursanız sevinirim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Abone oldum. :) SEvgiler...

      Sil
  6. Keşke dökülmeler tamamen dursa :(

    YanıtlaSil
  7. Saçlarım döküldüğü için ben de sarımsaklı şampuan arayışındayım . Teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
  8. şampuanı internetten değil de marketlerden almak istesek veya kozmetik mağazalar eczaneler nerede bulabiliriz

    YanıtlaSil