16 Şubat 2017 Perşembe

Bitenler::::19::::-Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Serisi

Bitenler::::19::::-Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Serisi
Herkese merhaba,
bitenler serisine daha devam ediyorum.
Bugün sizlere pantene markasına ait doğal sentez serisinden yağ terapisinin şampuan, saç bakım kremi ve saç maskesinden bahsedicem.
Bu ürünler saçlarıma çok iyi geldi. Hem kokusu verdiği dolgunluk ve yumuşaklıkla gönlümü feth ettiler.
Ben şampuan kullanırken devam ürünleriyle kullanmayı çok seviyorum.
 Pantene markasına ait bu zamana kadar kullandığım en iyi seri benim için bunlar oldu.
Ben çok sevdim. 
Elimdeki şampuanlar bitince tekrar alıcam.

3 yorum:

  1. 2 dakikalık bu saç maskesini bende kullanıyorum ama daha tam fikrim oluşmadı...

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır kullanmıyorum market şampuanları :/

    YanıtlaSil
  3. Eşimde pantene kullanıyor ve çok memnun..Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil