18 Şubat 2017 Cumartesi

Fonela Collections

Fonela Collections 
Herkese merhaba,
bugün sizlere geçtiğimiz haftalarda fonela collection dan tarafından gönderilen tatlış mis kokulu bir kargodan bahsedicem.
 3 yıl önce kırmızı elma şeklindeki kreasyon marka parfümün yorumunu bloğumda buradan yapmıştım.
 Fiyatına göre oldukça iyi performansı olan bu parfümü çok beğenmiştim.
Firma bu yazımı görmüş ve bana bir paket göndermek istediklerini söylediler. 
Elma parfümlerin hem yeşilini hemde daha önce kullanıp beğendiğim kırmızı renkli olanında gönderdiler. Ayrı firma bu parfümlerin üreticisi. 

Fonela Collections

Bu ince davranışlarından dolayı kendilerine bir kez daha teşekkür ederim.
 Fonela Collection özel günlerinizde ve tüm organizasyonlarda sevdiklerinize farklı bir hediye sunmak için kişiye ve isme özel parfüm üretimi yapıyorlar.
 Ben sayfalarını inceledim özellikle de kına geceleri ve bekarlığa veda partileri için çok özel bir hediye olabilir. Sayfalarını buradan  inceleyebilir ve sayfayı takibe alabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...
   

5 yorum:

  1. Şişeleri ne kadar güzel..güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanınn :)

    YanıtlaSil
  3. Küçük olması nedeniyle çantada taşımak için de güzel

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş görünüyorlar dkny parfümlerini anımsattı bana;)

    YanıtlaSil