7 Şubat 2017 Salı

Bitenler:::::18:::::


Herkese merhaba, 
bir bitenler yazısıyla daha birlikteyiz. Bu aralar çekmecelerimde küçük çapta bir temizlik yaptım. Bazılarının içinde azıcık kalmış bir kenarda unutulmuş kalmış ürünler.

1)Sol başta gördüğünüz 3 rimeli eşimin bir akrabası Fransadan getirmişti. Günlük hayatta kullanılabilecek rimellerdi.

2)Kalem parfümleri A101 den alıyorum. Çanta da taşımak için çok pratik oluyorlar. Kaç numara olduğu silinmiş.

3) Alix Avien Yeşil Oje: Bir ara nail art yapmak için almıştım.Son kullanma tarihi geçmiş çöpe gitti.

4) SLA Marka ruj: Bu da Fransadan gelen paketten çıkmıştı. Kokusu değiştiği için çöpe gitti.

5)NYC Tırnak Güçlendirici: Bu ürünü çok beğenerek kullandım içinde çok kaldı fırçaya gelmediği için çöpe gitti.

6)Avonun asansörlü kalemlerini çok severek kullanıyorum. Bittikçede devamlı alıyorum.

7) Flormar Göz ve Kaş Kalemleri:Flormarın bu iki renkli göz kalemini çok severek kullandım. Özellikde de Füme renkli olanına bayıldım. Uzun zamandır bendelerdi yapıları çok sertleştiği çöpe gitti. Flormarın kaş kalemi güzeldi fakat alırken rengini çok koyu almışım. Kaş rengime uymadı.

8) Rival de Loop Lipgloss: Bu glossun rengini yapısını çok severek kullandım.Aydında Rossmann olmadığı için bir daha alamam. İzmire gidecek olursam hala üretimi varsa aynısında bir tane daha alırım.

9)Garnier Sivilce Önleyici Roll-0n: Bu ürün gerçekten çok başarılı. Sivilceniz tam oluşmadan bu ürünü kullanığınızda daha çabuk geçiyor. Tekrar alabilirim.

8 yorum:

  1. Avon'un asansörlü göz kalemleri güzel oluyor.Hem kalıcılar da.

    YanıtlaSil
  2. İyi bir renkli kozmetik temizliği olmuş :) Darısı yenilerinin başına :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ohhh gelsin yeniler:))) avonun asansörlü kalemleri çok çabuk bitiyo yahu:(((

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Bitti gitti hepsi çöpe yenileri açıldı bile :)

      Sil