27 Şubat 2017 Pazartesi

Clinique City Block Purifying Kömür Bazlı Arındırıcı Jel

Clinique City Block Purifying Kömür Bazlı Arındırıcı Jel 
 Herkese merhaba, 
bugün size clinique markasına ait kömür bazlı arındırıcı jelden bahsedicem. 
Clinique markasının ürünlerini çoğunu severek kullanıyorum. 
Özellikle firmanın her alışverişte gönderdiği bol tester ve deneme boy ürünlerini çok seviyorum. 
Bu üründe yaptığım bir alışverişte hediye olarak geldi.

Clinique City Block Purifying Kömür Bazlı Arındırıcı Jel
Bu temizleyici siyah renkte ve içinde kömür bazı olunca diğer ürünlere göre çok daha farklı olacağını düşünmüştüm. 
Fakat beklentimi çok fazla karşılamadı.
 Ürünü 1 haftadan fazladır kullanıyorum.
Bu ürün benim cildime uymadı çünkü yüzümü çok kuruttu.  
Clinique City Block Purifying Kömür Bazlı Arındırıcı Jel 

İyi ki bu deneme boy ürünler oluyor.
 Tam boy ürüne bir sürü para verip bir kenarda duracağına bu şekilde cildime uygun olup olmadığını görmemde iyi oluyor. 
Bu ürünün tam boy fiyatı 100 civarında diye hatırlıyorum.
Bu ürün bana uymadığı için tam boyunu almam. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler....

5 yorum:

  1. O zaman bende hiç bakmayayim bu ürüne, elinize sağlık güzel post için 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme boyu denk gelirse bir dene belki sana iyi gelebilir :)

      Sil
  2. merhaba beautybeybinin kesif etkinliginden geliyorum 😊 takibe aldim.banada beklerim nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. önce küçük boy denemek çok mantıklı keşke bütün ürünlerde olsa bu ..

    YanıtlaSil
  4. Yüzü kurutması hiç iyi olmamış gerçekten. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim. :) https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil