25 Şubat 2017 Cumartesi

Vissmate Sıvı Arap Sabunu

Herkese merhaba 
bugün sizlere vissmate firması tarafından denemem için gönderilen sıvı arap sabunundan bahsedicem. Eskiden büyüklerim evlerinde hep arap sabunu kullanırdı. Özellikle halılarda ve çamaşırlarda tercih ederlerdi. 

Vissmate Sıvı Arap Sabunu

Vissmate'in arap sabununu ben buzdolabı temizliğinde tercih ettim. Çünkü bu ürün diğer temizleyicilere göre daha doğal olduğundan ve yiyeceklerimi burada sakladığımdan arap sabunu kullandım. Bir miktar ılık suyun içine göz kararı karıştırdım ve buzdolabının her yerini sildim. Sonuçtan çok memnun oldum. Hem dolabımı çok parlak yaptı. Hem de mis gibi koktu. Artık buzdolabı temizliğinde arap sabunu kullanıcam. Elinizde bu üründen varsa mutlaka deneyin. Farkı göreceksiniz. Bu güzel ürünle tanışmamı sağlayan Vissmate firmasına tekrar teşekkür ederim.  Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

1 yorum:

  1. Arap sabunu oldukça masum bir temizleyici.Birçok alanda da kullanılıyor.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil