14 Şubat 2017 Salı

Estee Lauder Modern Muse-Nuit

Merhaba,
 bugün sizlere Estee Lauder markasına ait Modern Muse Nuit parfümünden bahsedicem. Estee Lauderin internet sitesinden alışveriş yapmayı çok seviyorum. Firma oldukça bonkör siparişinizin yanında bir sürü tester gönderiyorlar. Bu parfüm testeri da yaptığım alışveriş yanında gelmişti. Tester ürünleri çok seviyorum. Bir ürünü sevip sevmeyeceğim, cildime uyup uymadığı konusunda bir deneyim oluyor. Fakat bizim firmalarımızın çoğu tester konusunda biraz sıkıntılı.Nedense ellerinde hep tester ürün olmuyor.
Estee Lauder Modern Muse-Nuit 


Gelelim parfüm ile ilgili yorumlarıma. Merak ettiğim bir parfümdü fakat fiyatı biraz pahalı olduğu için o kadar para verip memnun kalmamaktan korktuğumdan almadım. Parfüm çiçeksi ve meyvemsi notalar içeriyor. Kokusu biraz ağır geldi, şekerimsi kokuyor.

Estee Lauder Modern Muse-Nuit 

Kalıcılığı çok iyi. Sabahtan akşama kadar koku üzerimde kaldı. Kış aylarına daha çok yakışan bir parfüm diye düşünüyorum. Yaz aylarında şahsen beni bayabilir. İndirimde denk gelirse tam boyunu alabilirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

7 yorum:

  1. Şekerimsi kokular yaz mevsiminde biraz ağır gelebilir ama dediğin gibi kış mevsimi için düşünülebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de şekerli kokular yazın çok bayıyor daha fresh kokuları tercih ediyorum. Bu ürünü ben anca kışın kullanabilirim. :)

      Sil
  2. Çok sık görüyorum bu parfümü en kısa sürede koklamam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bak canım fiyat olarak sitesinde baya yüksek ama belki indirimli dönemleri olabilir. :)

      Sil
  3. Şekerli kokularla pek anlaşamıyorum ve merak ettiğim bir kokuydu :) Ellerinize sağlık, sevgiler... <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazın çok sevmiyorum şekerli kokuları. Sevgiler...

      Sil
  4. Estee Lauder'ın parfümleri yaş olarak büyük geliyor bana. Bunu hiç koklamadım ama. Mis mis kullan ::)

    YanıtlaSil