28 Şubat 2017 Salı

Acvit Siyah Maske


Acvit Kozmetik çok güzel bir ürün çıkarmış. 
Vaadlerini eğer gerçekten yerine getirirse bu ürün ses getirir diye düşünüyorum. 
Bu maske diğer siyah maskelerden en önemli farkı soyulabilen değil yıkanan olmasıymış. 

Ürünün vaadleri;
 akne,sivilce,kırışıklık,doğum ve güneş lekelerinden kurtulabilirsiniz. Cilt hücrelerine derinlemesine nüfüs eder ve cildi tamir eder.

Bu ürünü çok merak ettim açıkcası içinizde kullanan var mı? Benim hala tam anlamıyla geçmemiş güneş lekelerim var. Ürünün internet sitesine buradan ulaşabilirsiniz. 

9 yorum:

  1. Burcu üstün - Kullandım sonuç mükemmel. Aknelerimi 1 ayda önce kusturdu, sonra tedavi etti. Toprağımdı kokusuda çok hoşuma gitti. Yüzünü buz gibi yapıp geriyor.mükemmel bir ürün yapmışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size iyi gelmesine çok sevindim. Çok merak ettim bu ürünü. Sevgiler :)

      Sil
  2. Güneş lekelerinden kurtulmak bence bir mucize :) Çok ürün kullandım ama bir türlü gitmiyor.Ürünü kullanan kişilerin yorumlarını ben de merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azalıyor ama sonra tekrar eski haline geliyor benimkiler :) GÜzel bir ürüne benziyor.Bende merak içindeyim. :)

      Sil
  3. ben ilk kez duydum merak ettim yazınızı okuyunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak içindeyim.İnşallah güzel bir üründür vaadlerini yerine getiriyordur.

      Sil
  4. bende instagramda bir-iki defa reklamını görmüştüm....

    YanıtlaSil