12 Şubat 2017 Pazar

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Yağlı Saçlar İçin Şampuan

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Yağlı Saçlar İçin Şampuan

Herkese merhaba,
bugün sizlere birkaç ay önce bioblas firmasının göndermiş olduğu yağlı saçlar için saç dökülmesine karşı şampuandan bahsedicem.


Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Yağlı Saçlar İçin Şampuan

Ürün yağlanmaya engel olarak, bitkisel serum içeren formulüyle saç dökülmesini engellediğini vaad ediyor. Saçta; biliçsiz diyet yapmaktan,mevsim değişikliğinden, hormon kaynaklı yada saça yapılan işlemlerden dolayı zaman zaman dökülmeler olabiliyor.

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Yağlı Saçlar İçin Şampuan


 Benimde saçıma yaptığım işlemlerden ve mevsim değişikliğinden dolayı dökülmeler oluyor. Bu ürünü bitene kadar kullandım ki bu ürünle ilgili daha net yorum yapabileyim diye. 


Ürünü severek kullandım. 1 gün içinde yağlanan saçlarımın yağlamasını geçiktirdi bu özelliğini sevdim bu ürünü kullanırken saçıma saç kremi kullanmadım. Krem kullanmama rağmen saçlarımı kolay taradım. Ürün saç dökülmemi tamamen bitirmedi bir miktar azalttı.Verdiği temizlik hissini sevdim. Tekrar alabileceğim bir ürün. Firmaya bu ürün için tekrar çok teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

İçeriğini merak edenler için;

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Yağlı Saçlar İçin Şampuan

7 yorum:

  1. Merak ettiğim bir şampuan, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kaldım ama bazı arkadaşlar memnun kalmamış kiminin saçlarını dökmüş :(

      Sil
  2. Bioblas kullandığım için yorum yapmak istedim..Bende kepeğe karşı etkili olanını kullandım ve memnun kaldım. Dökülmeyi de azalttı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem uygun fiyatlı hemde vaadlerini tam yerine getiremese de güzel bir şampuan :)

      Sil
  3. ara ara kullandığım güzel bir şampuan bu..

    YanıtlaSil
  4. Şu sıralar saç dökülmesi sorunum var ve merak ettim :) Mutlaka bakacağım, sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil